„Ifö“ gaminių garantija ir aptarnavimas. Į ką kreiptis, jei mano gaminys veikia netinkamai?
Jei kuris nors „Ifö“ gaminys veikia netinkamai. Pavyzdžiui, jūsų WC puodas gali būti sugedęs arba visiškai neveikti, tokiu atveju, susisiekite su WC puodą pardavusiu pardavėju ar montuotoju. Taip pat svarbu išsaugoti pirkimo čekį, kad žinotumėte, kur įsigijote gaminį.
Jei montuotojas ar parduotuvė negali išspręsti su „Ifö“ gaminiu susijusios problemos, jie susisieks su mumis, gamintoju. Vėliau prekybos agentas ir „Ifö“ nuspręs, kuris sprendimas geriausiai išspręs problemą.
Ar „Ifö“ taiko gaminio garantiją?
„Ifö“ gaminiams taikoma bendroji „Geberit Group“ gaminių garantija. Toliau pateikiame pagrindinius garantijos punktus. Įsigijus „Ifö“ gaminį, suteikiama visapusiška garantija.
Po 2019 m. sausio 1 d. įsigytiems gaminiams taikomos šios sąlygos:
10 metų garantija
- Sanitarinė keramika (WC puodai, praustuvai, bidė, pisuarai ir t.t.)
- Sintetiniai gaminiai (vonios ar kt.)
2 metų garantija
- WC puodų sėdynės ir dangčiai
- Vonios kambario baldai
- Dušo sienelės
- Dušo kabinos
Jei turite skundų, susisiekite su gaminį pardavusiais parduotuve ar montuotoju.
Garantija taikoma tada, kai įsigytas jau defektą turintis gaminys. Garantija užtikrina, kad bus ištaisytas gaminio ar jo dalių defektas.
„Ifö“ garantija netaikoma šiais atvejais:
- Defektai kilo dėl neteisingo montavimo
- Gaminys neprižiūrimas
- Gaminys naudojamas netinkamai
- Netinkamas remontas
- Jei buvo atlikti gaminio pakeitimai
- Jei įsigijimo momentu galutinis vartotojas žinojo, kad gaminys turi defektą
- Gaminio defektai atsirado pristačius prekę
Be to, garantija netaikoma su vandenyje esančiomis priemaišomis ar normaliu susidėvėjimu susijusiems defektams.
„Ifö“ techninė priežiūra
Kilus poreikiui, susisiekite su „Ifö“ klientų aptarnavimo centru.